Taisyklės
1.
Bendrosios nuostatos
1.1.
Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra šalims
privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės
bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo
ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu
„manosiluma.lt“ elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti
Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
2.
Asmens duomenų apsauga
2.1.
Bet kokia informacija, kuri yra susijusi su asmens duomenimis ir kuri yra
užregistruojama internetinėje parduotuvėje „ manosiluma.lt“, laikoma
slapta ir neviešinama.
3.
Pirkėjo teisės
3.1.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes „ manosiluma.lt“ elektroninėje
parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.2.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos
su „ manosiluma.lt“ elektronine parduotuve, pranešdamas apie tai
Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir
jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto
pristatymo dienos, tik tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška ar pažeista.
3.3.
Taisyklių 3.2. punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis ūkio
ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų
pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio
priemones, taisyklėmis".
3.4.
Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju,
jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat
ji nebuvo naudojama.
3.5.
Pirkėjas turi teisę nesutikti gauti Mano Šiluma naujienlaiškių arba bet kada
nutraukti jų prenumeratą manosiluma.lt elektrninės parduotuvės vartotojo
sąsajoje jei Pirkėjas joje užsiregistravo.
4.
Pirkėjo įsipareigojimai
4.1.
Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta
tvarka.
5.
Pardavėjo teisės
5.1.
Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir
saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir
be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetiniu
prekybos centru arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.2.
Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 7.2.1., 7.2.2., 7.2.4. punktuose numatytus
apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.
6.
Pardavėjo įsipareigojimai
6.1.
Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią
asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje,
išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir „Taisyklėse dėl asmens duomenų
apsaugos“ nustatytus atvejus.
6.2.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu
9 Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.
6.3.
Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos
prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis
panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis
panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus
per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
7.
Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
7.1.
Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos
eurais su PVM.
7.2.
Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
7.2.1.
Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas
pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas,
norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės
bankininkystės sutartį su vienu iš 6-ių žemiau nurodytų bankų: AB bankas
Swedbank; AB DNB Nord bankas; AB SEB Vilniaus bankas; AB Šiaulių bankas;; AB
Danske bankas; AB Nordea bankas. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui
elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo
apmokamą užsakymą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam
bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės
bankininkystės sistemoje. Bankiniai mokėjimai „ manosiluma.lt“
elktroninėje parduotuvėje vykdomi per www.mokejimai.lt elektroninių mokėjimų sistemą.
7.2.2.
Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas,
atsispausdinęs užsakymą, perveda pinigus į „ manosiluma.lt“ banko
sąskaitą.
7.2.3.
Apmokėjimas grynais prekes atvežusiam kurjeriui.
7.3.
Atsiskaitydamas 7.2.1., 7.2.2. ar 7.2.3. punktuose numatytais apmokėjimo
būdais, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Minėtaisiais atvejais,
atsižvelgiant į Taisyklių 6.2. punkte numatytą Pardavėjo teisę, tik gavus
apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas
skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
8.
Prekių pristatymas
8.1.
Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą bei
kontaktinio telefono numerį.
8.2.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats
priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais
Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Taip pat
pristačius prekes į vietą ir neradus kliento bus reikalaujamas papildomas
užmokestis už pristatymą kitą dieną.
8.3.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
8.4.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių
aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai
Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo
užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių
pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
8.5.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo
terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne
laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8.6.
Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu
atstovu patikrinti prekės būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje
(važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad
siunta yra perduota tinkamos būklės.
8.7.
Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis Taisyklių 4.2. punktu, atsisako pirkimo –
pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių
grąžinimo Pardavėjui išlaidas, vadovaujantis aukščiau pateiktoje lentelėje
nurodytais transportavimo įkainiais. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama
iš grąžintinų Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtų pinigų. Jeigu įskaitymas
nepadengia viso Pardavėjo reikalavimo, t.y. Pardavėjo patirtos prekių grąžinimo
išlaidos viršija grąžinamos(ų) prekės(-ių) vertę, Pirkėjas įsipareigoja per 15
dienų sumokėti Pardavėjui likusią sumą.
8.8.
Detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama
„ manosiluma.lt“ elektroninės parduotuvės skiltyje "Prekių
pristatymas".
8.9.
Atsiimant prekes sandėlyje, prekes būtina pasiimti per 3 darbo dienas, po
pranešimo jog prekės jau paruoštos. Atsiimant prekes būtina suderinti atvykimo
laiką iš anksto su parduotuvės vadybininku. Neatsiėmus prekių per nurodytą
laiką ir iš anksto to nepranešus bus taikomas administravimo mokestis.
9. Prekių grąžinimas ir teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties
9.1.1. Pirkėjas
turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su
MANOSILUMA.LT internetine parduotuve, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta
dėl:
9.1.1.1. prekių, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo
individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl
savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių
savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo
laikas.
9.1.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą
Pirkėjas privalo pranešti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo
ar atsiėmimo dienos. Pranešimas siunčiamas el. info@manosiluma.lt, pranešime
privaloma nurodyti grąžinamas prekes. Manosiluma.lt suteikia galimybę nemokamai
grąžinti prekes per 15 dienų nuo pranešimo pateikimo dienos.
9.1.3. Taisyklių 9.1.1.1 punkte numatyta teise
Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš
esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
9.1.4. Visos grąžinamos prekės turi būti su
autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.
9.1.5. Visos nemokamos dovanos, kurios buvo
pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.
9.1.6. Jei Pirkėjas Manosiluma.lt internetinėje
parduotuvėje įsigijo prekių komplektą ir vadovaudamasis Taisyklių 9.1.1.1.
punkte numatyta teise pageidauja atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties tam
tikros (tam tikrų) prekės (prekių) atžvilgiu, jis privalo grąžinti Pardavėjui
visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas tokiu atveju gali pasinaudoti Taisyklių 9.1.1.1.
punkte numatyta teise tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju,
kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 9.1.1.3 punkte
numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą
prekių komplektą.
9.1.7. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 10 (dešimt)
darbo dienų po to, kai prekę gauna Manosiluma.lt.
9.1.8. Dėl prekių, pirktų iš Manosiluma.lt
partnerių, Pirkėjas privalo kreiptis tiesiogiai į konkretų partnerį, iš kurio
prekė buvo įsigyta.
10.
Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
10.1.
Kiekvienos „ manosiluma.lt“ elektroninės parduotuvės parduodamos prekės
savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
10.2.
Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo
spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio,
formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
10.3.
Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią
daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi
tokių prekių aprašymuose.
10.4.
Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu
nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja
tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė
tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
11.
Atsakomybė
11.1.
Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų
teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas
neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2.
Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims.
Jei „ manosiluma.lt“ teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo,
prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo
duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
11.3.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.4.
Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų,
organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią
informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms
įmonėms bei asmenims neatstovauja.
11.5.
Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.
12.
Baigiamosios nuostatos
12.1.
Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
12.2.
Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
12.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.